Monday, March 26, 2012

A DAY AT GAMBERO ROSSO COOKING CHANNEL IN ROME - UN GIORNO A GAMBERO ROSSO DI SKY ITALIA

Today I went to Città del Gusto of Gambero Rosso TV channel. Here I am with Massimiliano Mariola, chef at Gambero Rosso..  I participated in the Gambero Rosso daily cooking show   Questo L'ho Fatto Io and I prepared niku-jaga, a Japanese dish and Massimiliano loved it. He was very impressed by the combination of sugar and soy sauce, mirin and sakè.



Maurizio Santin, Maitre à Sucrer at Gambero Rosso Channel.  He makes the most delicious desserts!




Waiting for my espresso at the Gambero Rosso cafè.


.


On the Gambero Rosso terrace.




19 comments:

  1. Nice! Rome has alway been the city of my dreams. Would have loved to see some snaps of the city itself in this post too.

    ReplyDelete
  2. Maravilloso, que bien te lo pasas, besos

    ReplyDelete
  3. Girl you are stylin great photo's bellissimo!

    ReplyDelete
  4. Tout paraît être pour le mieux du monde, n'est-ce pas?!...
    gros bisous

    ReplyDelete
  5. How exciting for you! It's hard for me to believe all your snow is already gone.

    ReplyDelete
  6. you're so cute! and I'm love sooo much looked your blog. Oh!

    <3
    http://atevazilerd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Forte!!Guardo spesso quel programma!Baci
    Stefy

    ReplyDelete
  8. Super! I do not watch that programme, is is live? Or is it a recorded show and if yes, when will you be on tv? Love to watch it!

    ReplyDelete
  9. Bem vinda Francisca (pt);
    também estou contigo, no blog!

    OUTROS BLOG MEUS:
    INFORMATIVO: http://unaienses.blogspot.com.br/
    TRABALHO: http://jisohde.blogspot.com.br/
    FAMOSAS: http://fama2012.blogspot.com.br/
    Estarei no blog de tua filha também!
    beijos.

    Jisohde G. Posser - 120326 12.38

    ReplyDelete
  10. Francesca, It sure looks like you had a great day...participating in a cooking show and great weather too! Take Care, Big Daddy Dave

    ReplyDelete
  11. Che giornata magnifica ^_^ Grazie della visita, a presto

    ReplyDelete
  12. On ne se voit pas tous les jours, mais c'est dommage car tes amis et toi-même êtes très sympa et photogéniques.

    Bon Dimanche et à bientôt,

    Roger

    ReplyDelete
  13. Esperienza certamente interessante e stimolante!

    ReplyDelete
  14. Ciao Francesca...dopo che tu e tua figlia avete deciso di seguirmi,ho scoperto la vostra "esistenza"...e devo dire che nel vedere i vostri blog,sono rimasta veramente colpita!Siete due persone,pur non conoscendovi,sicuramente vive...intelligenti,profonde e molto creative.Il che....mi rende ancora più entusiasta,se penso che le mie cose attirano l'attenzione di due persone così "speciali"!Il look di tua figlia mi ricorda troppo la mia cantante su tutte preferita,che se nè andata troppo presto:Amy Winehouse....ciao Francy.

    ReplyDelete
  15. If I remember well this cafe is in trastevere??? Near to Via Portuense at the river?
    Love Rome was 10 times there to see my friends !

    Salute da Elma/Germany

    ReplyDelete
  16. salve Francesca...mi fa molto piacere sapere che mi segui,dalla foto si vede che sei una persona solare e positiva^_^Che bella esperienza dev'essere stata cucinare al Gambero Rosso...ti seguo anch'io ...a big kiss ^_^

    ReplyDelete