Monday, March 18, 2013

FASHION FOR EVERY AGE / LA MODA NON HA ETA''

My friend and I are vintage shopaholics, I won't say our age:)   while my daughter is a young shopaholic  but we all look swell in the same top from Piazza Italia.   This picture was taken at the huge shopping mall in Rome called EUROMA2.

Io e la mia amica siamo shopaholic vintage, di una certa età, mia figlia invece è una  shopaholic giovane, eppure questa maglietta di Piazza Italia ci sta bene a tutti e tre.  La foto è stata scattata a Roma al centro commerciale EUROMA2.







4 comments:

  1. Ciao che carino il tuo blog, grazie per essere passata nel mio, ora ti seguo, spero ricambierai


    passa a trovarmi, nuovo outfit post , mi piacerebbe sapere cosa ne pensi
    un bacione
    Style shouts

    ReplyDelete
  2. Francesca, Love the tops! You all look like Tennessee Volunteer/University of Tennessee fans wearing all of that orange... Take Care, Big Daddy Dave

    ReplyDelete
  3. I would love to be in that mall shopping - then there would be 4 orange tops in that photo - you all look quite nice. My friend in Toronto operates his own vintage clothing business - really nice clothes.

    ReplyDelete